Reggeli fejfájás és a kávé

Ma reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem. Esett az eső, és hűvös volt. Fogtam magam és ittam egy tejeskávét kakaóval. Ezt még egy nagyon kedves barátom ajánlotta nekem és bevált. A recept egyszerű. Főzd le a kávét - én kotyogóssal szoktam- és egy esetleg két ujjnyit önts egy minimum két decis bögrébe. Ehhez barna cukrot használok, véleményem szerint egy kanál cukornak kb két kocka cukor felel meg. Ezértt aztán 5 db-ot raktam bele. Megvártam amíg a forró kávéban a cukor felolvadt, majd felöntöttem tejjel. Nagyjából a bögre fülének a felső részéig. Ezután hozzáadsz egy kevés kakaót. Ízlés szerint, de nem jó ha a kakaó elnyomja a kávé ízét. Akik kevésbé édes szájúak, természetesen csinálhatják cukor nélkül is, úgysem az benne a lényeg. Keverjük jól el, ne legyen darabos és szép lassan kortyolgassuk. Csodákra képes. Nekem bevált!!