Ne legyen olyan, hogy "nincs időm"

Bizony, csak úgy mint sok mást, a saját idődet is Te alakítod!

Először arról akartam írni ebben a cikkben, hogy mennyire nem jó ha az ember azt hajtogatja, hogy nincs ideje semmire...elkezdtem írni a cikket, aztán félbe hagytam, mert nem volt időm, hogy befejezzem...


...Ez egy hónapja volt, azóta hozzá sem tudtam nyúlni a bloghoz sem a honlapomhoz. Persze, tényleg sok dolgom volt...de ha akartam volna meg tudtam volna oldani, hogy időt szakítsak a cikkek megírására. Nem sikerült. Így saját magam is megtapasztalhattam azt, amit néhány ügyfelemtől, baráttól vagy járókelőtől hallottam...

"Nincs időm semmire!"

Pedig váltig állítom, arra van időd amire szánsz...rá kell venned magad, hogy megcsináld, hogy leülj és neki kezdj, hogy folytasd...meg kell tanulnod beosztanod az idődet! Erre már néhány remek alkalmazás áll a rendelkezésedre, de akár egy határidőnapló is a segítségedre lehet ebben.

Persze nem állítom, hogy nincsenek olyan munkák amik mellett szinte lehetetlen bármi másra időt szakítani, de meg kell próbálni!!

Ha valamit el akarsz érni, ha az álmaid után mész és olyat szeretnél csinálni életed végéig amit szeretsz akkor nem hajtogathatod folyton ugyanazt...

"Nekem erre nincs időm...én erre nem érek rá...hol van nekem arra időm..."

Változtass, próbálkozz és megfogod találni a legmegfelelőbb időbeosztást! Lassanként én is visszazökkenek és remélem tudom folytatni az eltervezett tempóban a blogolást és a csapatépítést...


Megjegyzések